Mis on Indeks?

Vastutustundliku Ettevõtluse Indeks on Eestis tegutsevatele ettevõtetele mõeldud vastutustundlikkuse-alane (CSR) enesehindamise vahend. Indeks on ettevõttele ka praktiline töövahend CSR teemadega tegelemisel. Iga-aastase osalemise tulemusena on võimalik jälgida oma arengut ajas ning saada ideid ja soovitusi hindajatelt.

Indeksis osalemiseks tuleb täita ankeet, mille tulemusel kaardistatakse, kuidas on vastutustundlik äritegevus integreeritud ettevõtte strateegiasse ja igapäevategevustesse, mil viisil on kaasatud töötajad ja teised sidusrühmad ning milline on ettevõtte konkreetne tegevus kogukonnas, loodus- , töö- ja turukeskkonnas.

Kõikide Indeksi koostööpartnerite kohta saate lähemalt infot indeks.csr.ee lehelt.

Miks osaleda?

  • Ettevõtte usaldusväärsusega tegelemiseks
  • Oma ettevõtte tegevuste kaardistamiseks ja teemaga süvitsiminemiseks
  • Ettevõtluskeskkonna vastutustundlikumaks muutmisse panustamiseks

Mida osalenud ettevõtted Indeksist arvavad?

”Vastutustundliku Ettevõtluse Indeksi märgis võimaldab BaltCapil anda selge sõnum nii oma kohalikele kui rahvusvahelistele klientidele, investoritele ja portfellifirmadele, et meie jaoks on jätkusuutlik ja vastutustundlik tegevus prioriteediks ning oleme integreerinud selle oma põhitegevusse.”

Martin Kõdar, BaltCap juhtivpartner

“CSR on olnud EU välisturgudel tähtsaks teemaks aastakümneid ning mida aasta edasi, seda enam mõistavad ka Eesti ettevõtted vastutustundliku ettevõtluse potensiaali oma ärimudelis. Märgata on, et üha enam partnereid ning ka kliente soovivad teada ettevõtte telgitagustest tegemistest ning langetavad oma valiku just ettevõtte vastutustundlikust käitumisest lähtuvalt. Vastutustundliku Ettevõtluse Indeksi kuldtaseme märgis on meie jaoks hea kommunikatsiooniinstrument, mis ei vaja pikki selgitusi. Kuldtase tähendab, et oleme igas valdkonnas andnud endast parima – ta peegeldab Loodusvägi OÜ põhiväärtusi ja on koostööpartneritele äratuntavaks kvaliteedimärgiseks. Oma kogemusest võime öelda, et ettevõtetele, kes ei ole eksportturgudel veel laialt populaarsust kogunud, aitab märgis kindlasti tõsta usaldusväärsust uute kliendisuhete loomisel.”

Kristo Tuurmann, Loodusvägi - tegevjuht

“Globaalse juhtiva personaliettevõtte Manpower võtmeklientide seas läbiviidav uuring näitab vastutustundliku ettevõtluse (CSR) tähtsuse kiiret kasvu. Kui 2000-ndate alguses nõudis või eeldas CSR programmi olemasolu potentsiaalsetelt partneritelt ca 10% rahvusva xjobs.org/ helistest klientidest, siis täna on see kasvanud üle 90%. Ilma selleta ei saa kvalifitseeruda teenuse pakkujaks, koostööst rääkimata.”

Heigo Kaldra, Manpower Baltikumi tegevjuht

Koostööpartnerid